a Beauty-Blog written for fun by a free spirit lipstick addicted girl

27 February 2016

treaclemoon pretty rose hearts body spray|| Review


Hello Loves
Es gibt jetzt neue Körpersprays von treaclemoon. Einmal in "that vanilla moment" und" rose hearts". Da ich Rosen liebe habe ich mich wie ihr seht für das "rose hearts" Körperspray entschieden.
Ich wollte es euch heute ganz kurz vorstellen. :)

There are now new body sprays of treaclemoon available. One in "that vanilla moment" and "rose hearts". Since I love roses , I decided to buy (as you can see) the "rose hearts" body spray.
I wanted to show it to you in a short review. :)

Das Körperspay kostet 2,95€, befindet sich in einer Plastikflasche und beinhaltet 200 ml.
Auf dem Körepsray ist auch wieder so ein süßes Gedicht drauf:

The body spray costs € 2.95, it is in a plastic bottle and contains 200 ml.
On the body spray is a sweet poem:


Meine Meinung:
Ich habe gesehen, dass  das Vanille Körperspray sogar schon ausverkauft war! Da frage ich mich ja total wie das riecht! Das Rosen Körperspray riecht nach einem guten Rosenduft und auch irgendwie frisch/ seifig. Es lässt sich durch den Sprühkopf gleichmäßig auf die Haut verteilen, trocknet auch ganz schnell und reizt auch nicht die Haut. Auf der Haut riecht es für ein paar Stündchen aber auf der Kleidung riecht es viel länger. Ich finde es gut (...ich sprühe es einfach überall hin, Kissen, in die Luft etc. :D)  und werde es mir auf jeden Fall noch einmal kaufen! :)

My opinion:
I have seen that the vanilla body spray was even sold out! So I ask myself  totally what it smells like! The rose body spray smells of a good rose scent and somehow fresh/soapy. It can be spread evenly on the skin, it dries quickly and does not irritate the skin. On the skin it smells for a few hours but on the clothes it smells much longer. I think it's good ( ... I spray it just anywhere, on the pillows, in the air etc. :D ), and I will buy it definitely again! :)

xoxo
 Lovely

Share:
© another kind of beauty blog | All rights reserved.
Blog Design Created by pipdig