a Beauty-Blog written for fun by a free spirit lipstick addicted girl

19 August 2015

My Summer Perfume 2015 || Armani ACQUA di GIOIA




Hello Loves
Ich dachte ich zeige euch mal mein Sommer Parfüm für 2015. In irgendeiner Zeitschrift gab es mal so eine Duftprobe und mir hat das Parfüm total gefallen, Liebe auf den ersten riecher! Ich habe 30ml für ca. 35€ gekauft. Die Flasche ist sehr schlicht und schmal und passt perfekt in meine Tasche. ACQUA di GIOIA ist ein frisches Parfüm, dennoch riecht es aber nicht zu frisch, irgendwie elegant (...falls man dass so sagen kann haha) und blumig, es ist einfach die perfekte Kombination für den Sommer. Es riecht auch nicht aufdringlich und der Duft hält auch lange an! Ihr könnt es ja mal riechen, vielleicht verliebt ihr euch ja dann auch in das Parfüm :D hihi

Hello Loves
I thought I show you my summer perfume for 2015. In a Magazine was a sample of this scent and it got me, it was love at first smell! I bought 30ml for 35€. The bottle is really simple and thin, she fits very nice in my bag. ACQUA die GIOIA is a fresh perfume, but not too fresh it also smells somehow elgant (...if you can say this haha) and flowery. it´s the perfect combination for the summer! It also smells not overpowering and the scent lasts very long! You can go and smell it if you want, maybe you fall in love with this perfume too :D hihi




Share:
© another kind of beauty blog | All rights reserved.
Blog Design Created by pipdig